Regulamentul general privind protecția datelor (RGPD)
Ce este Regulamentul general privind protecția datelor (RGPD)?
Regulamentul general privind protecția datelor (RGPD) este o nouă lege europeană de protecție a datelor care va intra în vigoare în mai 2018.
Cu toate că este un regulament european, va avea impact asupra multor entități din afara Europei care fac publicitate online. Pentru informații suplimentare despre Regulamentul general privind protecția datelor și despre implicațiile acestuia pentru compania dvs., luați legătura cu departamentul sau cu consilierii juridici.
Referințe juridice și de reglementare privind RGPD
Pentru informații suplimentare despre Regulamentul general privind protecția datelor și despre cum se aplică acesta în publicitatea online:
- Directivele grupului de lucru pentru Articolul 29 privind consimțământul în temeiul RGPD (2018),
- Directivele grupului de lucru pentru Articolul 29 privind transparența în temeiul RGPD (2018),
- Directivele grupului de lucru pentru Articolul 29 privind interesele legitime (PDF, 2014),
- Directivele IAB Europe: Cinci măsuri practice pentru a ajuta companiile să respecte Directiva privind confidențialitatea online (PDF, 2015).
Pentru îndrumări de reglementare cu privire la consimțământul pentru cookie-uri în publicitate, consultați:
- Directivele grupului de lucru pentru Articolul 29 privind obținerea consimțământului pentru cookie-uri (PDF, 2013),
- Directivele grupului de lucru pentru Articolul 29 privind scutirea de consimțământ pentru cookie-uri (PDF, 2012),
- Directivele grupului de lucru pentru Articolul 29 privind publicitatea online pe bază de comportament (PDF, 2010).